Nu irosi oportunitatile de vanzare, gestioneaza-le eficient!
Sanse de vanzare se ivesc tot timpul, fiind, de obicei, aduse de actiunile de marketing, dar, pentru ca nu sunt notate si pentru ca nu sunt gestionate coresponzator, multe dintre ele sunt irosite.
Salveaza oportunitatile de vanzare!
ProfiCRM te ajuta sa tii evidenta oportunitatilor de vanzare, iar tu le poti vedea in orice moment, prin intermediul aplicatiei.
Prioritizeaza inteligent si simplu oportunitatile de vanzare!
Notand toate oportunitatile in CRM, vei ajunge ca in fiecare zi sa fie nevoie sa te ocupi de un numar din ce in ce mai mare de lead-uri si, de cele mai multe ori, nu vei avea timp de toate.
Cu ProfiCRM vei prioritiza oportunitatile, alegand una dintre cele 3 culori pentru fiecare: rosu – foarte importanta, galben – importanta, verde – poate sa mai astepte. Astfel, in fiecare zi vei incepe cu oportunitatile prioritizate cu rosu, vei continua cu cele cu galben si, daca mai ramane timp, te vei ocupa si de cele cu verde.
Prin aceasta metoda simpla si foarte eficienta pe care ProfiCRM ti-o ofera, vei converti in vanzari acele oportunitati care conteaza si, implicit, vei creste rapid volumul vanzarilor. Practic, vei avea vanzari mai mari fara sa muncesti mai mult, ci muncind mai eficient.
Stabileste etapele procesului tau de vanzare si parcurge-le eficient!
Cu ajutorul functionalitatii de Pipeline, vei crea etapele procesului tau de vanzare si vei putea stii in orice moment:
In ce etapa a procesului de vanzare se afla fiecare oportunitate
Cate oportunitati ai intr-o anumita etapa de Pipeline
Cate oportunitati are un anumit agent intr-o anumita etapa de Pipeline
Cat timp petrece o oportunitate intr-o anumita etapa de Pipeline
In care din etapele procesului de vanzare se pierd cele mai multe oportunitati
Sunt informatii la care probabil ca pana acum nu te-ai gandit, dar care te vor ajuta sa iei decizii foarte importante si benefice pentru afacerea ta.
Alerte pentru oportunitatile tale
Ai la dispozitie 3 modalitati prin care vei putea fi notificat in legatura cu o oportunitate de vanzare: prin email, prin SMS si prin notificari push pe telefonul mobil, atunci cand esti logat in aplicatie. Tu esti cel care va decide pentru care dintre oportunitati vei primi o alerta si cand vei primi aceasta alerta.
Calatoresc mult si am nevoie sa am munca organizata pe tableta sau pe telefon. Acum pot sa adaug repede oportunitati si contacte oriunde m-as afla, la intalniri, targuri sau conferinte.Cornel Eftenoiu, manager Darcom Energy
Cand sun la ProfiCRM raspund aceleasi persoane care stiu contul meu, nu rapunde un robot. Pe langa asta, softul este transparent si usor de invatat, iar echipa este deschisa la customizare.Petruta Stan, Financial Manager GIS Group
Imi place ProfiCRM pentru ca este usor de utilizat si ma ajuta sa gestionez mai bine relatia cu clientii mei. De asemenea, reusesc sa eficientizez si sa prioritizez mai bine task-urile.Daniela Bogdescu, manager Telinfinity
Eticheteaza oportunitatile de vanzare
Creeaza si selecteaza etichete cu ajutorul carora vei imparti oportunitatile de vanzare dupa orice criteriu vei dori. Astfel, poti evidentia printr-o eticheta sursa potentialului client, profilul lui sau zona geografica din care provine. Aceste etichete te vor ajuta sa generezi rapoarte foarte utile si sa pui filtrele de care ai nevoie in tabelul de oportunitati.
Creste numarul oportunitatilor de vanzare cu ajutorul Formularului Web!
Formularul Web pe care ProfiCRM ti-l pune la dispozitie este un formular de contact ce contine campurile: ‘Nume’, ‘Companie’, ‘Telefon’, ‘E-mail’ si ‘Mesaj’, regasindu-se pe website-ul tau, in sectiunea de Contact sau pe Home Page. Formularul poate fi personalizat pentru a se integra cu website-ul tau (campuri, limba, culoare).
In momentul in care un vizitator va completa formularul, informatiile introduse se vor regasi in CRM: va fi creat un contact cu numele vizitatorului, va fi creata o companie, daca a completat campul ‘Companie’, iar mesajul lui va fi salvat ca si oportunitate de vanzare.