In prezent, multi oameni fac cercetari asupra produselor inainte de a face o achizitie, insa sunt si persoane nerabdatoare care il aleg pe primul pe care il vad. Google te poate ajuta. Exista o multime de subiecte pe care le poti citi, cum ar fi: aplicatii CRM, software de vanzari, software de marketing, sisteme de gestionare a contactelor etc. Alt lucru pe care trebuie sa-l faci este sa vorbesti cu oamenii pe care ii cunosti si sa vezi daca au recomandari.
Cea mai populara alegere este software-ul pentru managementul relatiilor cu clientii (CRM). Acesta va include, in general, o forma de sistem de management al clientilor, software de automatizare a vanzarilor si software de baze de date de vanzari.
Marketingul este foarte important pentru afacerea ta. Un CRM iti va permite sa trimiti mesaje prin e-mail pentru a atrage publicul tinta. Capacitatea de a urmari activitatea afacerii este foarte importanta. In acest fel, veti sti care e-mailuri functioneaza si care trebuie reevaluate/modificate.
De asemenea, este important sa configurezi formulare web pentru a captura informatii potentiale despre clienti. Vei dori sa strangi informatiile potrivite, astfel incat sa stii care este potentialul client. Nu vrei sa le oferi haine daca cauta un telefon. Un CRM bun va permite, de asemenea, sa stochezi toate contactele intr-un singur loc cu o evidenta istorica a tuturor conversatiilor pe care le-ai avut cu ei.
Aspectul de vanzari este important deoarece, evident, trebuie sa castigi bani pentru a-ti mentine afacerea. Procesul de vanzari al unui vanzator de masini nu va functiona pentru tine daca activitatea firmei tale este cu totul alta.
In acest fel, poti configura un proces de automatizare a vanzarilor care functioneaza numai pentru afacerea ta. Sistemul iti va spune ce sa faci, fara sa pierzi timp gandindu-te la strategii. Un sistem solid CRM iti va oferi, de asemenea, posibilitati de raportare a vanzarilor pentru a arata ce este in curs de desfasurare si pentru a oferi un raport de prognoza. Capacitatea de a urmari vanzarile este critica.
O caracteristica foarte importanta a unui sistem CRM este organizarea. Capacitatea de a avea toti clientii si contactele intr-un singur loc este imensa. Cati antreprenori nu au contacte Outlook si apoi contacte intr-un serviciu de corespondenta, mai multe persoane de contact intr-o foaie de calcul si apoi mai multe persoane de contact din telefon?
Avantajul utilizarii unui CRM este de a-i avea pe toti intr-un singur loc. Astfel, vei putea pastra un jurnal al tuturor conversatiilor pe care le-ai avut cu fiecare client sau contact.
Daca vrei sa fii la curent cu tot ceea ce este nou in materie de CRM, te asteptam pe site-ul nostru www.proficrm.ro.